Pages

Monday, July 14, 2014

Üks tore leid: Triibuline kleit


Tsauki,
kuidas teil läheb ka? Tänases postituses tahtsin teiega jagada ühte oma hiljutist leidu, milleks on väga kena musta- valge triibuline kleit. Sain selle H&M-st hinnaga 19.99 (Njah ikka ei saa 20€ hinnaks panna :D )
See oli nüüd küll armastus esimesest silmapilgust :D
Mulle meeldib selle stiil, mis sobib hästi mu kehakujuga ning selle lihtsus.
Seda saab kanda nii pidulikumal üritusel, kuid kindlasti ka igapäevaselt. Oii kuidas tahaks neid nude toonis kontsi nüüd :)
 Kindlasti näete sellest ka pilte kunagi mu enda seljas.
 Teemast natuke välja minnes oi- oi kui õnnelik ma olen, et Saksamaa eile võitis, raskelt see värav tuli (VÄGA RASKELT) aga õnneks ta ikkagi tuli, jess! (:

Tänaseks kõik,
P.S Ärge unustada vajutada Join this site nuppu siis olete alati mu uute blogipostitustega kursis ;)
Järgmise postituseni,
Eva

No comments:

Post a Comment

Vastan nii ruttu kui saan (: