Pages

Tuesday, August 5, 2014

Juuli läbi Instagrami

Tsauki,
nii mõnus on jälle teile ühe postituse kirjutada. Jõudsin täna hommikul tagasi Itaaliast ning ülehomme hommikul lähen juba Prantsusmaale. Itaalia on ikka imeilus ning väga palju sai seal nähtud, tehtud ja otseloomulikult ka puhatud.
Tänases postituses jagan teiega oma juulikuu sündmusi läbi INSTAGRAMI, kes ei tea, siis mu instagram on eva_luude
See on siis tüüpiline Veneetsia tänav. Veneetsias pole autosid ning põhiline liiklus on mööda vett paadiga ja jalgsi. Seal on nii veebussid,-taksod,-trammid ning ka tuletõrje tuleb paadiga kohale.

Külastasime ka Dolomiitide mäestikku. Köisraudteed pidi läksime 2 km kõrgusele mäe vaateplatvormile, kus "super" vaateks oli ainult paks udu. Õnneks sai teha madalamalt aga ilusaid pilte (:
Minu jaoks naljakas oli veel see, et mägedes oli 5 pulka levi ning sai ilusti helistada :D, täitsa luks värk.

Õhtuti meeldis meile emaga jalutada mööda pikka liivaranda ning ühel õhtul tegime ka Vahemere ääres "ilupilte" :D

Külastasime ka Garda järve, mis oli imeilus helesinine ning mõnus koht väikeseks supluseks ja piltide tegemiseks. Järve kaldalt sai osta ka igast nänni nii süüa kui ka suveniire.

Itaalias oli ilm enamasti siiski külmem kui siin (25-28kraadi) taevas oli tihti pilvine ning mõnel päeval sadas ka vihma. Õnneks päeval mil meil ühtegi ekskursiooni ei olnud oli ilm super ja päike lõõskas taevalael. Päevitasime/ ujusime sellel päeval ikka päris kaua ning sain isegi oma valgele nahale veidike jumet.

Minu uueks lemmikhommikusöögiks on saanud tervislikud banaanipannkoogid pildil serveeritud meega.Kui soovite retsept teen sellest kindlasti ka postituse, kuna nende tegemine on väga- väga lihtne (:

Need on nii kerged, et lausa sulavad suus (tegelt ka)
Lubasin teile näidata oma triibulist H&M´i kleiti ka seljas ja siin ta on. Mulle lihtsalt nii meeldib selle lihtsus.

Veetsin suurema osa juulikuust isa juures ning veidi enne kui ma sealt Tartu tulin külastas mind sõbranna, kellega sai koos šopatud ja pildistatud.

Kohupiimamagustoit mille retsepti jagasin ka siin blogis. See on väga nämma ning jällegi täitsa tervislik ja kõhtutäitev. Mulle ikka nii meeldivad igasugused kohupiimast magustoidud.

Palava ilmaga ei taha väga sooja ega rasket toitu süüa, seega söön ma väga tihti puuvilju
(eriti kuna olen suur magusasõber), pildil on mu lemmikud- maasikad, viinamarjad ja banaan.

Mulle nii meeldivad boost´i smuutid, kerged ja maitsvad ning nii mõnusalt jahutavad kuumal suvepäeval. Jällegi tervislik ja kõhtutäitev.
P.S Minu lemmik smuuti on All berry bang- seal on kõik marjad koos ning maitseb lihtsalt
 I-M-E-L-I-S-E-L-T ;)

Tänaseks kõik, varsti postitan kindlasti siia ka põnevaimad reisipildid.
Nautige ilma (nii palju kui te seda nautida suudate, sest on ju NII palav) ning vajutage ka Join this site nuppu
Järgmise postituseni!
Eva

No comments:

Post a Comment

Vastan nii ruttu kui saan (: