Pages

Friday, July 1, 2016

Asjad mida sooviksin

Tsauki!

Kui palju on viimasest postitusest möödas? Aasta? Vist küll. Ma olen nii püsimatu inimene, et ei suuda midagi vist väga pikalt teha :D
Minu blogi pidi olema selline suve blogi, aga juunikuu on juba läbi ja ma pole ühtegi postitust teinud. Kuu esimene pool olin ma seotud eksamite ja lõpetamisega (PS. lõpetasin kiituskirjaga :) ning ülejäänud pool olen lihtsalt suve nautinud. Igatahes torkas mulle pähe täna mõte teha postitus asjadest, mida tahaksin. See postitus on mulle endale ka väga hea, sest alati kui mul raha ei ole, on nii palju asju mida tahaks ja kui raha on, ei tea ma mida osta ja kulutan kogu raha söögile.

 Slip on tenniseid on lihtne jalga panna, need on ilusad ning sobivad erinevatega riietustega. Kahjuks pole kusagilt veel enda suuruses ilusaid lillelisi leidnud. (Suure jalanumbriga tüdrukute probleem)
2) Just õhulises maxi kleidis kujutan ennast augustis Hispaania tänavatel kõndimas. Sobib nii tavalisteks kui ka veidi erilistemaks sündmusteks. Selles ei hakka suvel liialt palav, sest on õhuline, õhtuti aga ei hakka ka külm. Väga hea valik, kui ei viitsi kaua mõelda, mida selga panna.
3) Täieliku katvusega jumestuskreem. Kõik minu jumestuskreemid on alati keskmise katvusega, aga tahaks ühte korraliku katvusega jumestuskreemi, tähtsamateks sündmusteks. Mul on palju punne ja punetust, mida katta, niiet sooviksin omada ühte korralikku jumestuskreemi, mis need ilusasti katab.
4) Matid vedelad huulepulgad on viimasel ajal suureks trendiks olnud. Kahjuks kõik head nude huulepulgad on kas välja müüdud või nende Eestisse saatmine läheks lihtsalt väga kalliks( khm´ Kylie lip kit´ khm)
5) Nööridega body suit´i saab kanda kõrge pihaga pükstega. Jällegi üks suur trend ning kuna mul on mitu paari kõrge pihaga pükse sobiks see nende juurde nii suvel kui ka muudel aastaaegadel perfektselt.
6) Victoria´s Secreti kehaspreidest on mul olnud ainult Pure Seduction, mis on i-melise lõhnaga ja tahaksin ka teisi proovida. Kui me perega Hispaaniasse lähme, siis lähme me läbi Taani lennujaamast, kus on VS pood, kuhu ma kavasten kindlasti minna ning neid juurde soetada.
7) Mul on ainult üks highlighter ning ma tahaksin kindlasti rohkem. Mary-Lou Manizer´ist olen ma palju head kuulnud ja tahaks ka ise selle järele proovida. Üks ilus särapuuder annab meigile minu arust nii palju juurde.
8) Ma olin väga- väga õnnelik, kui kuulsin, et Tallinna Kaubamajja tuleb Urban Decay. Olen seal leti juures mitu korda juba käinud, aga veel pole midagi ostnud. Olen nende Naked Skin´i peitekreemist palju head kuulnud, seega tahaksin seda järgi proovida.See peaks olema hea katvusega, niiet ostaksin selle arvatavasti toon- kaks heledama, silmaaluste jaoks.
9) Olen selle trendiga eriti maha jäänud, aga boyfriend jeans´id näevad nii ägedad välja ja tahaksin väga ka endale paari. Need sobiksid ka väga hästi kokku nööridega topiga ja slip on tennistega.

Järgmise postituseni
Eva

No comments:

Post a Comment

Vastan nii ruttu kui saan (: