Pages

Friday, June 13, 2014

Minu 5 Suve Lemmikut Riideeset

Tsauki,

Täna näitan teile oma viite kõige lemmikumat suve riideeset.
Need on siis riideesemed, mida kannan suvel kõige rohkem ning mis mulle väga-väga meeldivad. Arvatavasti hakkan ma seda tegema iga aastaaeg niiet see on siis mingit moodi "postituse sari" :D
Vabandan juba ette, et enamus asju on pärit H&M- st, mulle lihtsalt nii meeldib see pood ning hinnad on seal ka väga head.


1. Pluus on pärit H&M- st . See on selline mõnus õhuke, mis on väga pehme ning armas. Mulle tohutult meeldib selle armas heleroosa värv ning kiri pluusil on ka päris lahe. Ideaalne suveks

2. Kõrge pihaga püksid ZARA-st. Väga ilusad heledad ning mõnusad suvel kandmiseks. Sobivad kokku väga hästi crop top´idega.

3.Heleroosa kampsun LINDEX- ist. Samuti väga õhuke, ning pehme. Suurepärane suveõhtuteks, kui on veidi külmem ning tahaks midagi peale panna, kuid ei taha midagi väga paksu.
Ka see on sellist armast heleroosat värvi, mis on mulle viimasel ajal väga meeldima hakanud.


4. Lilleline crop top H&M-st, Väga ilus ning sobib väga hästi Zara lühkaritega. Crop top´id on viimasel ajal väga moes ning mulle need täiega meeldivad.

5. Korallivärvi kleit H&M-st. Mu üks kevad/ suve kantuim riideese, see on nii ilusat värvi ja istub seljas väga hästi. Pildil tundub see kuidagi väga roosakas tegelikult on see rohkem oranžikat tooni. Selle kleidi üheks miinuseks on see, et kleidiriie on väga kortsuv, aga muidu meeldib see mulle väga.

Praeguseks siis kõik, mis on sinu suve lemmikumad riideesemed? (:
Järgmise postituseni,
Eva

No comments:

Post a Comment

Vastan nii ruttu kui saan (: